PDA

View Full Version : I need a free www.myname.com site?

BiohazardSpawn
04-20-2001, 07:58 PM
I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com I Need a free www.yourname.com site Please e-mail me at BiohazardSPawn@aol.com

SteveS235
04-20-2001, 08:57 PM
Well, I guess if you're going to spam, you might as well do it right! :D

I would suggest checking through some of the other threads here, as this has been discussed numerous times.

Jason
04-21-2001, 12:54 AM
lol, now THAT's spam.

Dr. Web
04-21-2001, 01:24 AM
this reminds me of one time I got one of those 'spam' emails...get rich quick by selling domain names...0r something like that...... anyway, the sending 'puter entered a loop, and sent me the same email over 1200 times! It was this huge pain in the arse to clean up!

Anyhow, why dont we all make it our mission to send this person about 25 emails whenver you feel like it. They can say anything, like 'please bake spam with care' or whatnot. If the regular posters all contribute (and block their own email from this person) then the originator of this spam thread will get a mouth watering portion of spam delivered to THEIR email address.

The way I see it, they did ask for 59 replies........

Any takers?